Pridať nový príspevok
Meno alebo prezývka:
Predmet:
Posledné príspevky
  • Ika
    15.02.2019 12:43
    Chcem sa informovať, či je normálne, aby senior, umiestnený do domu seniorov z dôvodu prekonanej mozgovej porážky a imobility, dostal súčasne užívať tieto tri lieky - Haloperidol, Neurol, Citalec, po nežiadúcich účinkoch (ochabnutie svalstva, ospalosť, strata záujmu o okolie, nevládnosť, dezorientácia...)Haloperidol nahradený Zalastou, stav ešte viac zhoršený.
    Senior nemal depresiu, len si tažšie zvykal na nové prostredie, zvonil na sestričky, ktoré to obťažovalo a zavolali k nemu psychiatra. Pán momentálne leží paralizovaný v nemocnici, mozgova príhoda vylúčená, stav sa pripisuje týmto liekom.
    Lekar urobil správne, ked naordinoval tieto tri lieky? Pán je podľa sestry považovaný za jedného z tých, ktorí su v penzióne rozumovo v poriadku, rodina, ktorá ho pravidelne navštevuje známky depresie nepotvrdila.
Posledné vo fóre
photo Spánok
(0)
photo Potencia
(0)
photo diabet 2typu
(2)
photo Antidepresíva
(0)
photo tebokan
(4)
photo palexia
(0)
photo Baclofen
(0)
photo zápal čriev
(0)
LiekInfo.sk používa súbory „cookie“ na zlepšenie používateľského komfortu. Pokračovaním vyjadrujete svoj súhlas s používaním našich súborov „cookie“.