Alergia

Print Topic Email Topic
2 príspevky / 896 zobrazenia
Posledný príspevok: 20.06.2016 14:17
Maja
Neregistrovaný
Dobrý deň,viac rokov beriem Ebrantil 30mg 2krát 1tb.denne.Nestačila mi táto dávka tak mi zvýšila lekárka na Ebrantil 60mg.Neviem či mám alergiu no ráno sa zobudím na opuch pier,začnú ma svrbiť ako ,keby som mala herpes ,postupne mi zapuchnú celé, tiež mám výsyp v oblasti pásu ,také malé hľuzky aj za ušami-svrbia.Vynechala som lieky a ráno som vstala bez opuchu a výsypu.Žiaľ tlak mám opäť zvýšený.Dnes som bez problémov,ani výsyp.ani opuch pier.Doteraz som na nič alergiu nemala ,mám 65r. Ďakujem za odpoveď
#1
Adam
Neregistrovaný
No je možné, že ste precitlivená a máte alergiu na ten liek. Stáva sa to. Treba to prestať užívať a ísť za internistom, aby Vám vymenil lieky. :( inak si to neviem vysvetliť.
#2
niko
Neregistrovaný
navštívte určite svojho odborného lekára. A to čím skôr. Je to jeden z nežiaducich účinkov lieku. Lekár vám všetko vysvetlí. Adam má podstate pravdu.
Vid úryvok z informácií o lieku:


Poruchy kože a podkožného tkaniva
- neznáme: angioedém, žihľavka
- menej časté: alergické reakcie ako pruritus, sčervenanie kože, exantém
Oprávnenia fóra
Môžete zakladať nové témy v tomto fóre.,
Môžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Užívatelia prezerajúci fórum Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný.
LiekInfo.sk používa súbory „cookie“ na zlepšenie používateľského komfortu. Pokračovaním vyjadrujete svoj súhlas s používaním našich súborov „cookie“.